Thursday, September 6, 2007

DaRJaH 2 mPuN ToK~

Brapa org gk ktkorg gk nyimpan gambar kelas darjah 2? Msti xda gk nak? aku juak nk nyimpan~ hUhu~ Cikgu Agnes... hUhU...garang juak nya ya dolok~ (boh manas2) ketua kelas punlbih kurang jak~ cney nda nya knek toK~ apa nda brita~nk agik keep in touch pun x rame gk~ ya pun besfren ku sampe knek tok~ HuHu~ ada juak nk dah kawin~ Knek tok kawan pun bnyak nk baru.. time darjah 2 gk bnyk miak meleleh hingus (aku sik eh!) aku mala jak kena ragging eh~ mun ku x kdak dolok..siap ktkorg M***** ngan F********. kimak juak ko duak ya dolok~ hahah~ Nasib laa~ aku juak nak pande dr ktkorang dolok~ Sapa malu... aku sik malu... aku bangga jak.. kembang lobang idung aku lalu ktkorg (sombong na juak (x bait bah! daddy x ngajar cmya!) Nk paling ku x suka time sekolah rendah tahap 1, botol air power rangers ku mala jak kena sabotaj..ditumpah...dipecah~ dengki naa org ya~ aku juak disuruh ngelap. pake apa? stokin gk ya~ biasalaa...dolok2 zaman gk daif...skolah x mampu beli mop utk sigek kelas. xhal~ aku tetap sayang kamu SRB St. Luke knek tok SK St. Luke. Muah! MuaH!

No comments: